هوای حوصله ابریست...
زيباتــــــــرين ها
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تنهاترین بغض تنهایی من ...
اينترنت ماهواره اي انلاين
موکب باب الحوائج شهر حر
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زيبــــاترين ها و آدرس sst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 26911
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
parvaz

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391
اسفند 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 22:33 :: نويسنده : parvaz


 

زیبا هوای حوصله ابریست

چشمی از عشق ببخشایم

تا رود آفتاب بشوید دلتنگی مرا

زیبا هنوز عشق در حول و حوش چشم تو می گردد

از من مگیر چشم

دست مرا بگیر و كوچه های محبت را با من بگرد!





یادم بده چگونه بخوانم!

تا عشق در تمامی دلها معنی شود!

یادم بده چگونه نگاهت كنم، كه

طرّی بالایت در تند باد عشق نلرزد!

زیبا آنگونه عاشقم كه حرمت مجنون را احساس می كنم

آنگونه عاشقم كه نیستان را یكجا هوای زمزمه دارم

آنگونه عاشقم كه هر نفسم شعر است!

زیبا چشم تو شعر چشم تو شاعر است

من دزد شعرهای چشم تو هستم!

زیبا،زیبا كنار حوصله ام بنشین

بنشین مرا به شطّ غزل بنشان

بنشان مرا به منظره عشق!

بنشان مرا به منظره باران!

بنشان مرا به منظره رویش،

من سبز می شوم!

زیبا، زیبا ستاره های كلامت را

در لحظه های ساكت عاشق بر من ببار

بر من ببار تا كه برویم بهاروار

چشم از تو بود و عشق، بچرخانم بر روی یك مدار!

زیبا، زیبا تمام حرف دلم این است:

من عشق را به نام تو آغاز کردم

در هر كجای عشق كه هستی،

آغاز كن مرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: